Культ Versace. Як італійська родина творить світову моду
Вівторок. 6 ранку. Оушен-Драйв на Майамі-Біч. 50-річний Джанні Версаче вийшов зі свого розкішного особняка і відправився за чашкою бадьорої кави в улюблений News Café, у парі кварталів від дому. Прихопивши свіжих газет, Джанні повертався назад, шляхом обдумуючи плани на найближче майбутнє ... Цей момент став останнім у житті Джанні Версаче.
Ніхто не був готовий до такого повороту подій. Його бойфренд Антоніо Д'Аміко і керуючий маєтком Ладзаро виявили тіло Джанні з двома вогнепальними пораненнями на порозі особняка. Так, історія одного з найбільш легендарних дизайнерів людства раптово закінчилася 15 липня 1997 року.
Символ італійської розкоші, колекції "від-кутюр", міфічна Medusa і меандрові візерунки, ефектні вбрання для зірок світового масштабу, ексклюзивні костюми для оперних, балетних і театральних постановок — не просто дифірамби, ці формулювання давно закріплені за майстром моди Джанні Версаче і його дітищем — модним будинком Versace.
Молодий, але працьовитий і амбітний Джанні Версаче заснував свій бренд Gianni Versace S.p.A., скорочено Versace, у 1978 році. І вже перша колекція, представлена у Мілані, завоювала серця публіки — глибокі декольте і розрізи назавжди стали фірмовим стилем Versace.
Джанні ніби відчував жінок всією душею. Він створював відверті і витончені вбрання, що акцентують жіночність ліній і вигинів тіла, надають особливого шарму і лиску.
Воістину розкішні колекції haute couture, що прославили Versace на весь світ, лінія prêt-à-porter та агресивна молодіжна лінія Versus (під керівництвом Донателли Версаче, сестри Джанні) залишаються на вершині модної індустрії протягом десятиліть, з покоління в покоління.
Знаменитий логотип Versace — Medusa також має особливе значення.
Натхненний античною міфологією Давньої Греції, Джанні вибрав образ Медузи Ронданіні головним знаковим символом. Вона уособлює гіпнотизуючу красу, яка притягує, наче магнітом.
Як пізніше поділилася сестра засновника, Донателла Версаче, Джанні вважав, що «кожен, хто закохувався у Медузу, не може про неї забути». І дійсно, Medusa Versace назавжди стала культовою одиницею бренду.
Сім'я Джанні Версаче завжди була його надійною підтримкою. Разом вони створювали історію модного будинку Versace і давали йому нові напрямки для розвитку. Брат Санто Версаче був відповідальний за фінансовий розвиток компанії, а їх сестра Донателла залишалася головною музою і кращим другом модельєра. Джанні буквально зробив Донателлу першою леді Versace.
Їх спільна позиція — дорогий і якісний одяг повинен привертати увагу тим, що його носять знаменитості. Принцеса Діана, Елтон Джон, Мадонна, Тіна Тернер, Дженніфер Лопес і Анджеліна Джолі — гучні фігури, що залишаються з Versace протягом десятків років.
А традиційні покази у Мілані з року в рік збирали велику п'ятірку супермоделей: Наомі Кемпбелл, Сінді Кроуфорд, Крісті Терлінгтон, Лінду Євангелісту і Тетяну Патіц.
"Світ зупинився" — згадує Донателла той день, коли стало відомо про смерть Джанні. 1997 рік став переломним для культового модного будинку Versace. Донателла, Санто і Аллегра, дочка Донателли, стали єдиними спадкоємцями компанії і взяли весь удар на себе. Донателла зайняла пост віце-президента Versace і є головною творчою силою бренду.
Донателла продовжує розвивати і підтримувати спадщину Джанні Версаче. Слідуючи часу, вона спрямовує усю творчу енергію у розширення кордонів бренду. Донателла вважає, що сьогодні така солідна компанія, як Versace, зможе залишатися на слуху якщо стане більше прислухатися до своєї команди і залучати молодих, перспективних дизайнерів до створення колекцій. Талановиті роботи Крістофера Кейна, Джонатана Андерсона і Ентоні Ваккарелло барвисто виділяються в останніх колекціях бренду.
Свобода і жіноча сила — головні якості Донателли, які вона продовжує культивувати, надихаючи цим інших. На сьогоднішній день головний акцент будинку Versace стоїть на більш практичному повсякденному одязі, при цьому він все ще досить відвертий і вишуканий. Підтримуючи жінок по всьому світу, Донателла допомагає знайти ту віру в себе, якої все-таки, за її словами, часто не вистачає їй самій.
Сьогодні Versace створює "стиль життя".
Парфуми, аксесуари та прикраси, посуд, предмети інтер'єру і дизайни нерухомості розроблені та виготовлені з властивою бренду сміливістю і провокативністю. Неймовірний дух Джанні Версаче і донині присутній в усьому, що робить, і в усьому, за що виступає модний будинок Versace.
Сьогодні, завдяки своїй непохитній позиції і чітким переконанням, Versace став культом не тільки для fashion-індустрії.
Бренд сім'ї Версаче має особливий вплив на моду нашого часу, є джерелом натхнення для режисерів театру і кіно і чітким орієнтиром для молодих і амбітних дизайнерів, які хочуть заявити про себе яскраво і впевнено, як Versace.
Кошик порожній
Cайт принадлежит компании UATREND FASHION LTD