GCDS | Гучний голос десятиліття. Бренди, які заявляють про себе з 2010 року
У рубриці “Гучний голос десятиліття” пропонуємо розглянути молодий бренд-представник моди вулиць та сучасного андеграунду.
“GOD CAN’T DESTROY STREETWEAR” стверджують брати Джуліано та Джордано Кальца - творці лейбла GCDS. Впевнений у собі streetwear стрімко завойовує популярність та авторитет у світі високої моди останні 5 років.Сміливий, легко впізнаваний дизайн, виразна графіка, помітні слогани з нашивками, комбінації матеріалів та текстур – те, що чітко виділяє цей бренд вуличного одягу. Натхненні хіп-хоп протягом пізніх 80-х, полегшені оверсайз силуети сподобалися зірковим інфлюенсерам Кендал Дженнер, Белле Хадід, Хейлі Болдуїн і Дуа Ліпа. При цьому якісний streetwear GCDS залишається доступним для людей.
Різноманітність вироблених товарів вражає. Окрім постіронічних колекцій для чоловіків та жінок, лейбл активно розширює свої межі серед інших, популярних сьогодні категорій: аксесуари, дитячий одяг та навіть косметика. А також GCDS активно нарощує свою популярність завдяки неординарним колабораціям зі світовими брендами, серед яких відомі світові лейбли Bratz, Moon Boots, Looney Tunes, Rick and Morty. Вироби бренду вибирають для себе сміливі авантюристи та любителі самобутніх, вигадливих речей.
Які ще бренди з унікальної селекції нашої мережі також варто зарахувати до перспективних представників циклу статей “Гучний голос десятиліття”, читайте далі.
Кошик порожній
Cайт принадлежит компании UATREND FASHION LTD