Нова естетика Kenzo з португальським дизайнером Феліпе Олівейра Баптіста
Феліпе Олівейра відкрив нову главу для Будинку Kenzo. У своїй першій колекції до сезону осінь-зима 2020 дизайнеру вдалося зберегти унікальне ДНК бренду і, з властивим йому оптимізмом і нахабством, внести нових барв і додати самобутніх смислів.
Своїм головним завданням на посаді креативного директора в Будинку мод Kenzo Феліпе Олівейра визначає необхідність об'єднати культову спадщину компанії з його особистим баченням світу і епохи, у якій ми живемо тут і зараз. І безумовно, продовжувати створювати носибельну високу моду, надаючи їй різних тематичних і прагматичних відтінків.
З ключових нововведень Феліпе Олівейра Баптіста стало рішення оновити логотип бренду, зробити його більш точним і мобільним, а також прибрати приставку Paris, як це зробив Еді Сліман в Saint Laurent. А фірмовий логотип тигр від Kenzo був переосмислений і інтерпретований португальським художником Хуліо Помара.
Тепер вектор бренду спрямований в бік ще більш утилітарних, натуральних концепцій.
Лейтмотивом дебютної колекції став стиль життя кочівників. Елегантні, і в той же час комфортні моделі, креативні твісти витончених квітів, гармонійна суміш принтів і текстур допомагають створити функціональний і легко модульований гардероб для різних інтерпретацій.
Феліпе Олівейра сприймає світ як територію, яку потрібно відкривати, і природу як джерело натхнення, яке необхідно слухати і захищати.
Палітра кольорів і відтінків дебютної колекції — органічна і збалансована. Пастельні, глибокі тони виходять від природи і разом з оптичною ілюзією троянд, коней, анімалістичних принтів і мазків пензля вони створюють новий, наповнений смислами, камуфляжний принт — NEW CAMO.
Художні мотиви і картини одного з найвпливовіших у Португалії діячів мистецтва ХХ століття Хуліо Помара теж знайшли своє покликання у новій колекції Баптиста. Сукні-картини з неореалістичними принтами точно припадуть до душі поціновувачам і справжнім естетам.
Кошик порожній
Cайт принадлежит компании UATREND FASHION LTD