7 аргументів чому культові бренди коштують своїх грошей

Категорії

Як часто нам хочеться змін? Змінити свої апартаменти у міській висотці на затишний котедж за містом; втомившись від циклічних активних днів, нарешті сповільнитися і відновитися у СПА-готелі; обрати відпочинок у горах, замість добре знайомих Мальдів. Але не варто забувати, що під рукою є універсальний інструмент, доступний у будь-який момент — це візуальне перевтілення.

Одяг здатний на набагато більше, ніж здається. Настрій, самовідчуття і емоції — можливість візуально змінюватися тут і зараз безпосередньо впливає на ці внутрішні процеси. Одягніть строгий костюм і ви відразу наповнитеся енергією рішучості, а примірявши елегантну сукню, хочеться захоплюватися собою і захоплювати інших. Щоб перезавантажитися у будь-який момент, важливо скласти гардероб з різноманітних, трендових і позачасових образів. Колекції брендів рівня високої моди можуть впоратися з цією місією максимально достойно. У великій кількості стилів, напрямків, ідеологій і характерів, брендові речі для жінок і чоловіків високого класу, представлені у онлайн-бутику Cult Boutique, стануть новими яскравими фарбами у вашому high-fashion гардеробі.

Так чому ж варто звернути увагу саме на сегмент культових брендів? Яка цінність одягу класу люкс, розглянемо далі:

 

  • Гучне ім'я

Так, ім'я говорить саме за себе. Великі модні Будинку Givenchy, Yves Saint Laurent, Balenciaga, Versace за час свого існування пройшли нелегкий шлях до створення прославлених на весь світ імен. Засновники творили, експериментували, руйнували рамки, вибудовували ідеологію — робили все, щоб заробити статус законодавця стилю і моди. Тепер, мати у гардеробі одяг цих брендів, значить не просто розбиратися у моді, але і почитати їх історію і розділяти їх цінність.

 

  • Глибина смислів

У той час як одні бренди обирають для себе бути розкішними, помітними, емоційними, інші обирають орієнтир на усвідомленість, утилітарність, мінімалізм. Яскравими брендами зі своєю позицією стали: місіонерка абсолютного еко-виробництва Stella McCartney, ватажок diversity і авангардизму Balenciaga і амбасадор скандинавської стриманості Acne Studios.

  • Досконалість матеріалів і виробництва

З тенденцією на швидку змінюваність моди, бренди-представники мас-маркету на жаль нехтують якістю матеріалів і економлять на виготовленні продукції. Що не скажеш про бренди сегмента люкс. Ними рухає напрацьована роками репутація. Вони тримають під наглядом усі етапи виробництва, використовують технології майстрів Італії, Франції та Сходу, закуповують тканини на еталонних текстильних фабриках, відповідальні за якість кожної деталі, не допускаючи і ймовірності засумніватися у виробі бренду.

 

  • Амплітуда напрямків

Сьогодні, провідні дизайнери максимально збільшують амплітуду стилів, щоб закрити навіть найбільш точкові побажання замовника. Від нестаріючої класики до скандинавського практицизму, від еклектичних мотивів до неокласичних і "хайпових" трендів, від урочистого лиску до комфортного streetstyle і спорт-шику. Скласти образи з великої кількості колекцій культових брендів можна для будь-якого приводу і настрою.

 

  • Статусність

В основі мислення людини закладено прагнення до кращого життя. На шляху до нього, кожен намагається відкрити для себе нові можливості, реалізувати потенціал і підвищити становище у соціумі. А невід'ємним атрибутом вищого суспільства є одяг, взуття, аксесуари, які може дозволити собі далеко не кожен. Діловий етикет також задає свої правила. У світі бізнесу важливу роль відіграють костюм, взуття, аксесуари — вони створюють ореол успішної людини. Роблячи вибір у бік брендів високої моди, ви підкреслюєте власну приналежність до культурної еліти.

 

  • Бренд диктує тренд

Знамениті, амбітні, бренди-дебютанти — усі прагнуть задати тон моді. Так, на показах у головних столицях моди кожна компанія ставить стратегічне завдання: створити тенденцію, яку будуть бажати і наслідувати мільйони. Jacquemus і мікро-сумочка Le Petit Chiquito; Zimmermann і флористичні мотиви; тривимірні золоті ґудзики Balmain; купальники з жатої тканини Hunza G — мати у гардеробі ці та інші трендові позиції сезону, отже бути на актуальній модній хвилі.

 

  • Естетичний симбіоз

Гідно об'єднувати у собі перераховані вище цінності і приправити їх естетичним задоволенням здатні тільки культові бренди. І вони впевнено доводять це з кожною новою колекцією. Унікальна селекція з останніх колекцій люкс і преміум брендів представлена в інтернет-магазині Cult Boutique.




Підписуйся на Instagram

Cайт принадлежит компании UATREND FASHION LTD

Згорнути
Показати більше