Цінності поза часом. Філософія вибору брендів зі змістом та історією

Категорії

Динаміка життя сучасної людини не дає часу на тривалі роздуми. Вона спонукає обирати для себе виключно краще, надійне, те, що максимально відгукується внутрішньому стану. Візуальне відображення характеру легко читається в одязі, яий носить конкретна особистість. Обрані модними експертами-стилістами, брендові речі Cult Fashion Group представляють унікальний, багатоцільовий пул колекцій брендів люкс і преміум-сегмента. Для створення бажаного іміджу пропонуємо розібратися у цінностях і перевагах брендів, за допомогою яких вибудовується цільовий гардероб.

 

Одяг, наповнений сенсом — це не просто ефемерне висловлювання.

Сьогодні, модні будинки з віковою історією, рівно як і юні, зверх амбітні бренди, б'ються у fashion-війнах за їх визнання новими аудиторіями. Для цього, кожна компанія наділяє колекції смислами, стильовими кодами, вписує в них власну ДНК, прагнучи виділитися серед колег-суперників.
Цінності поза часом. Філософія вибору брендів зі змістом та історією 1
Культові модні будинки Givenchy, Fendi, Balenciaga, Versace; прогресивні, самобутні бренди Stella McCartney, Balmain, Kenzo; голосно заявили про себе у нульових Zimmermann, Jacquemus, Acne Studios і ряд інших значущих імен — усі вони прагнуть знайти своїх шанувальників, творити і створювати для них, не нехтуючи при цьому власним почерком і бездоганною якістю.

Безумовно, одними з головних критеріїв, що піднімають бренди на вершину модного Олімпу, залишаються відточені роками технології виробництва, пильний підбір матеріалів, розробка ексклюзивних лекал і вдосконалення фірмового стилю. При цьому важливу роль у підйомі грають і інші, вагомі чинники.

 

Ідеологія і стронг-меседж, який транслює бренд, додають цінність.

Так, Stella McCartney і її прогресивний еко-маніфест, за 20 років існування марки, вже встиг стати вірусним прикладом для інших усвідомлених компаній. Гуманність Nanushka проявляється у її популяризації технологій створення матеріалів з вторинних відходів. А ось концепція кричущої розкоші у сучасному прочитанні від Versace, Dries Van Noten, Alexandre Vauthier яскраво контрастує з естетикою мінімалізму і натуральністю колекцій Jacquemus, Joseph, Eleventy.
Цінності поза часом. Філософія вибору брендів зі змістом та історією 2
Інші бренди високої моди визначають для себе інші позиції. Наприклад, побудова бренду навколо моно-продукту, коли увага бренду направлена на одну з конкретних позицій гардеробу. Варто виділити взуття Casadei, Le Silla, ASH, сумки Wandler і Marc Jacobs, піджаки Blaze Milano і пуховики Khris Joy, купальники Hunza G і Oseree. Бренди, які обирають концепцію "моно", доводять виробництво ключового продукту до досконалості. Посадку, якість, дизайн не поставити під сумнів!

 

Трендовість і позачасовість — межуючі поняття в філософії моди.

Однак, бренди ставлять перед собою завдання об'єднати ці два сенси у своїх колекціях. Щоб задати гарячу тенденцію, яку підхоплять і рознесуть модні інфлюенсери, модельєри змагаються в розробці унікальних дизайнів, поєднують непоєднуване, звертаються до історії, мистецтва, колишнім модним трендам.

Незважаючи на розвиток fast fashion, ключовою для компаній високого рівня залишається ідея виробництва одягу поза часом. Такий, що надовго збереже первозданний вигляд і стане індикатором вишуканості смаку і модної претензійності.
Цінності поза часом. Філософія вибору брендів зі змістом та історією 3
Гардероб культових брендів це в першу чергу ідентифікатор статусності і витриманого смаку його власника. Створювати цілісні, гармонійні образи, спритно варіювати між собою компоненти аутфітів, обирати не просто одяг, обирати стиль життя — це означає бути особистістю, яка усвідомлено і цільно підходить до будь-якого вибору. І саме це підштовхує звертатися до брендів класу люкс і преміум. І інтернет-магазин Cult Boutique із задоволенням надає таку можливість!

Подборка товаров
5 990 грн
2 400 грн 
( -60 %)
SPECIAL OFFER  -15 % 2 040 грн

Немає на складі

107 040 грн
64 224 грн 
( -40 %)
SPECIAL OFFER  -15 % 54 590 грн

Немає на складі

11 240 грн
4 500 грн 
( -60 %)
SPECIAL OFFER  -15 % 3 825 грн

Немає на складі

9 636 грн
5 782 грн 
( -40 %)

Немає на складі

15 670 грн
7 840 грн 
( -50 %)
SPECIAL OFFER  -15 % 6 664 грн

Немає на складі

Підписуйся на Instagram

Cайт принадлежит компании UATREND FASHION LTD

Згорнути
Показати більше